Dagarna går och blogginläggen består?

Hej alla Schweijdisar!

Som ni har märkt så har blogginläggen minskat drastiskt på senare tid, vi vet att frustationen växer ikapp med de inläggstomma dagarna. Vi vill att ni ska veta att vi gör allt vi kan för att få skutan att plana ut igen, men vi vill med ett bestämt fotstamp i marken säga att vi INTE tolererar hot och personliga påhopp, som några av våra nära och kära fått utstå i skolan, på jobbet och ja till och med när dom strosar runt på stan. Det är inte deras fel att det inte har publicerats något inlägg under en längre tid. Problemet och även knuten som ska lösas ligger hos Mahmed Rélbaja, VD på Obol Investment, han lovade oss (mig) ett arvode för varje inlägg som publicerades. När detta inte infriades så hade(har) vi inget annat val än att bojkotta bloggen tills vidare.

Vi hoppas självklart Obol Investment och Mahmed Rélbaja kan ta sig i sina Dolce Gabbana kragar, och lösa det här problemet som uppstått så snabbt och smärtfritt som möjligt.

OBS. Detta inlägg skriver jag till er alla Schweijdisarnas.blogg.se läsare, betalt med de få pengarna jag har kvar på mitt konto tryggt beläget nere i Liechtenstein. Jag vill visa er hur mycket ni betyder för mig och Schweijdisarnas ovissa framtid. Dem kan ta våra pengar, men kom ihåg! Dem kan aldrig ta våran kärlek till varandra ifrån oss!
TILLSAMMANS ÄR VI OSLAGBARA!



Dessa två män, Hammad Lihmak (t.v) och Mahmed Rélbaja (t.h) är
ansvariga för den blott minimala updaten på bloggen.
FOTO: Visarcam_93





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0