En låga fylld med hopp och glädje har tänds!

Efter att jag för några dagar sedan lade upp alla korten på borden och beskrev dispyten som förekommit här på bloggen, så har många mycket skärrade läsare hört av sig och frågat hur just dom kan hjälpa till oss Schweijdisar och vårat skrivande.
Detta har skänkt nytt mod, och en än starkare motivation har fötts inom mitt så innan väldigt sargade hjärta.

Jag har bestämt mig! Nu ska jag ta Schweijdisarnas.blogg.se till en ny dimension, pengar kan inte mäta sig med eran värme som ni dag efter dag skänker mig och mina medarbetare!



Jag har fått in uppgifter om bloggen, som har spridit sig som en löpeld genom Linköping, även nu har nått dansarna.
Det glädjer mig något oerhört, det många kanske inte vet är att danstävlingar (gäller även bouletävlingar) avgörs och bedöms inte bara i sjävla utförandet, utan klädseln spelar en enormt viktig roll och är nyckeln till en lång och framgångsrik karriär.
Jag hoppas därför att många shaky-shaky flickor tar till sig mina tips!
Jag kan även erbjuda privatlektioner om sådant intresse infinnes.
(För mer info om pris osv. maila [email protected])

Dagens modetips (Danz)

Efter väldigt många vandringar genom danskorridoren med slutdestination French på Preem, så har jag uppfattat en väldigt slapp men dock så arrogant klädstil på nästan alla wanna be "So you think you can dance" flickor. Det måste ske en drastiskt förändring både på klädstilen och attityden mot pojkarna i huset mitt emot eran korridor. Talangen och viljan finns, ni ser slutet på junior tunneln och snart kan ni klassas som kvinnor. Jag tänkte hjälpa er på vägen genom att visa hur ni ska klä er för maximal framgång både på och utanför danssalarna!



Jens och Margitt valdes slumpmässigt ut för en drastisk makeover klädsstilsmässigt.


Ett vanligt fel många dansare gör - To much clothes


Några timmar senare, efter besök hos frisören och ett x-antal träningspass med Christer



Jens droppade de onödiga plaggen och blev dommarnas gullegris


Margitt slängde även hon av de onödiga plaggen, och slog genast igenom.
Numera är hon Head Singer för bandet Camel TO feat. E


Kort och gott - Mindre plagg - Framgång



För alla andra som inte finner någon som helst logik i att röra sig konstig till otäcka låtar, så har jag även till er lite tips om ett plagg som är en naturvänlig och väldigt diskret t-shirt. Passar bra till tebjudningar, shack VM och allt annat lungt och fint! T-shirten i sig har en väldigt lugnande brun nyans, vilket förhindrar upptäckten av fläckar. Men mitt ibland det lugna dyker fräcka och tuffa symboler upp, vilket tar bort lite av nördstämpeln som en t-shirt som denna lätt och ofta associerar till!


       Finns på Maxi (klädavdelningen) 129.50kr




Kommentarer
Postat av: britta

hahahah YEs back in action boyz

2008-07-27 @ 20:33:51
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/
Postat av: PIMPIM

klart vi ska ha ett sammarbete :D vi har också fått förfrågningar från någon vid namn Alex Schulman men han verkar konstig :S så vi sattasra på er!

2008-08-11 @ 12:51:13
URL: http://hejpimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0