Vi drog ner på stan, med våran Sri lankan!

När solen skiner så stark, så klart och med en sådan enorm nästan obehaglig värme så kommer den smått kittlande känslan i mina fingrar, känslan av shopping, fint sällskap och shopping. Så jag och mina två noggrant utvalada vänner bestämde oss för att bege oss ner till staden och dess cetrum. Efter att vi strosat runt på stadens allra finaste gator under ett visst antal timmar så befann vi oss tillsist utanför en av stadens allra finaste skobutiker, med skor designade av sjävlaste Georg Turani. Skon som på senare år har blivit en allt viktigare accessoar, folk kan döma dig bara beroende på hur du knutit dina skor, så därför är det viktigt att du väljer skon som passar just dig.
Skon jag inhandlade passar mig och min partystyle perfekt, en festsko med det lilla extra helt enkelt!
Som ni kan se på bilden nedan så är sömarna handsydda med en sådan noggranhet att ordet perfektion fått en ny betydelse. Den lätt matta men ändå så klara och starka svarta färgen får skon att se befriande ut, skon andas frihet!
Skon finns i butik (skorätt 1059:-) redan nu, men ni får skynda er om ni vill få tag i denna vackra sko för butiken har redan fått in beställningar från skofantaster världen runt!





Saker du bör tänka på när du köper nya skor:
-
Välj sko efter din personlighet. (Fjortis = Vita finskor)
- Vad för färg du vanligtvis har på din byxor, och försök sedan att matcha dem.
- Hur dem har tillverkats, naturvänligt är ett stort plus!
- Priset, dyrast är inte alltid bäst och snyggast.





Tänkte avsluta detta inlägg med lite vacker poesi:

"När solen skiner är det lätt att förstå
Varför det tillslut blev vi två
Din fagra hy så blank och varm
Åh jag vill bara ha dig i min famn..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0