Vad ska man bära på beach 08?

En flicka, ålder okänd, mailade in och bad mig berätta vad som gäller för beach 08. Ska göra mitt bästa min vän!

Sommaren närmar sig med stora älgkliv, sitter här i min takvånig i St Tropez och blickar ut över Medelhavet.. Det snöar, och Olymiska Spelen i ishockey spelas på havet med mål i Italien och Spaninen, mittlinjen ligger ungefär vid Mallorca. Det är mycket svart på isen, det är första gången Afrika är med och deltar. MEN nog om det, nu är det beach 08 för hela hundralappen. I år är första gången sedan 1963 som Göran Persson får bada utan baddräkt, detta har skapat en viss sorts revolution runt om i världen och nu är det på tapeten att visa så mycket som möjligt.

image8
Göran är naturligtvis glad över detta!

Vill bara flika in med att slänga väg en liten hälsning, till alla er som ger mig en sån oerhörd respons på denna blogg. Denna positiva respons gör mig än mer motiverad att dela med mig av mitt kunnade och gör så att det glöder i mina fingrar mer än någonsin. TACK KÄRA VÄNNER! LOVE YOU ALL!!

Men åter till ämnet, beach 08!


Här gäller det att visa så mycket som går, man ska lämna så lite som möjligt åt fantasin. För killar skulle jag rekommendera ett par vanliga "badkallsonger", gärna stoppade med en strumpa eller två det gör bara fruntimmerna vildare vilket i sin tur leder till fler våldtäkter.
För girlsen skulle jag vilja höja ett varningens finger! OM ni inte känner er bekväm med så minimalt med tyg, så skit i det helt och hållet, bada näck! Gärna i Varamon om ni ringer mig först! 07**-****00!
Jag har valt ut den bikinin som kommer sitta på allas läppar och alla flickors önskelistor när somriga juli drar in över schweden. Den silvriga nyansen gör kroppens figur lite mer hot and spicey men samtidigt som den tonar ner bitch stämpeln en aning.

image7
Min flickvän fick stå model för denna gången i och med att philip är på jallajalla-semester
i Marocco, hoppas ni har överseende med detta! Tack på förhand!

Pris: 20.000:- (kan låta mycket, men kom ihåg you're worth it!)
Vart kan jag köpa plagget?
Du hittar den i utvalda butiker runt om i landet, Kalle P Sko i Tornby t ex.


TACK FÖR DENNA GÅNG, PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer
Postat av: Pania

Hahahahahahahahahaa. Helt sjuk!!!

2008-03-26 @ 11:28:29
URL: http://paniat.blogspot.com
Postat av: lina

hahahahha. galet !

2008-04-14 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0